Σάββατο, 23 Οκτωβρίου, 2021
Αρχική Υγεία Κινόα « Μια εξαιρετική τροφή για χορτοφάγους με πολλά οφέλη και πρόσληψη...

Κινόα « Μια εξαιρετική τροφή για χορτοφάγους με πολλά οφέλη και πρόσληψη πρωτεϊνών »

Η κινόα είναι ένας αποξηραμένος σπόρος ανήκει στα ψευτοδημητριακά (μοιάζει με δημητριακό) και προέρχεται από τη Νότια Αμερική. Υπάρχει σε πολλά χρώματα όπως άσπρο, κόκκινο, μαύρο και μπλε. Είναι εύπεπτη τροφή και χρησιμοποιείται ευρέως σε συνταγές μαγειρικής.

Η κινόα, λόγω της περιεκτικότητάς της σε πρωτεΐνη, αποτελεί μία εξαιρετική τροφή για τους χορτοφάγους, καθώς τους βοηθάει να προσλάβουν τις απαραίτητες για το σώμα πρωτεΐνες.

Αν κανείς θέλει να τη μαγειρέψει, θα πρέπει πρώτα να την βρέξει με καυτό νερό για πέντε λεπτά και μετά να την ξεπλύνει καλά κάτω από τρεχούμενο νερό. Το ξέπλυμα είναι απαραίτητο, γιατί η φλούδα της περιέχει ένα πικρό συστατικό, που μπορεί να πικρίζει –δεν είναι ωστόσο επικίνδυνο. Βράζεται σε διπλάσια ποσότητα νερού σε σχέση με την ποσότητα της κινόας που έχετε επιλέξει, σε χαμηλή φωτιά, για περίπου 15 λεπτά. Ενώ βράζει οι κόκκοι σιγά-σιγά ανοίγουν και απορροφούν το νερό. Χάρη στη λεπτή της γεύση μπορεί να συνδυαστεί με αμέτρητα συστατικά σε κύρια πιάτα, σούπες και σαλάτες και υποκαθιστά οποιοδήποτε δημητριακό ή ρύζι στις ανάλογες συνταγές για παράδειγμα να το χρησιμοποιήσετε για γέμιση σε ντολμάδες, ή να το φάτε αντί για ψωμί.

ΚΙΝΟΑ – ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ

  1. ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΧΑΛΚΟ.
  2. ΕΙΝΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟ ΣΕ ΛΥΣΙΝΗ.
  3. ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ.
  4. ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΜΑΧΟΣ ΤΗΣ ΗΜΙΚΡΑΝΙΑΣ.
  5. ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ.
  6. ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΓΛΟΥΤΕΝΗΣ.
  7. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΜΕ ΥΨΗΛΗ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΦΥΤΙΚΕΣ ΙΝΕΣ.
  8. ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΥΨΗΛΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΣΙΔΗΡΟΥ,ΒΙΤΑΜΙΝΩΝ ΤΟΥ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΟΣ Β,ΜΑΓΝΗΣΙΟ,ΦΩΣΦΟΡΟ,ΚΑΛΙΟ.
  9. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΗΓΗ ΑΣΒΕΣΤΙΟΥ.
  10. ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΑΝΤΙΦΛΕΓΜΟΝΩΔΕΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ.ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΠΗΓΗ Ω – 3 ΛΙΠΑΡΩΝ ΟΞΕΩΝ.
  11. ΔΕΝ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΧΟΛΗΣΤΕΡΟΛΗ.
  12. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΓΕΙΡΕΥΤΕΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ,ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΛΙΓΟΥΡΙ.
  13. ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΣΤΑ ΚΑΡΔΙΑΓΓΕΙΑΚΑ,ΔΙΑΒΗΤΗ ΤΥΠΟΥ 2,ΥΠΕΡΤΑΣΗ,ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΡΚΙΝΟ ΤΟΥ ΕΝΤΕΡΟΥ.
  14. ΕΧΕΙ ΛΙΓΕΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ.
  15. ΕΧΕΙ ΧΑΜΗΛΗ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΓΛΥΚΟΖΗ ΚΑΙ ΣΑΣ ΧΟΡΤΑΙΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.
  16. ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΣΑΣ ΝΑ ΚΑΨΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ.
  17. ΣΑΣ ΒΟΗΘΑΕΙ ΝΑ ΧΩΝΕΨΕΤΕ ΤΑ ΕΝΖΥΜΑ.

 

 

Ελεάννα Σακαρέλλου

Διατροφολόγος/Διαιτολόγος

πηγή Ε.Δ.Δ.Ε

- Advertisment -

Most Popular